päivittää välillä tännekkin. 

Haa, oon saanu jotain valmiiksi asti. Tai no, okei, se ei ole täysin valmis, reunat on siistimättä, mutta nyt se kuitenkin julkaistaan 

Peppi halus välttämättä kätensä kuvaan :) Mulla oli siis 2 tuollaista perus-tarjotinta ja eihän ne kauhean kauniita ole, etenkin kun ne on käytöstä poistettuja. Kävin vähän aikaa sitten kaverin kanssa kirpparilla ja löysin ihan mahtavia 50-luvun käsityölehtiä. Nyt joku saattaa haukkoa henkeään, mutta otin sitten sakset käteen ja leikkelin ne palasiksi ja tuunasin tarjottimen! Käytin kiinnitykseen Decoupage (?)-lakkaa, jota tuli kuvien alle sekä päälle. Noi reunat nyt on vielä mysteeri, että miten saan ne nätiksi. Onko kellään ideoita? Mulla on vielä tee itse-lehtiä 70-luvulta, voi jestas että ne on mahtavia. Tuo toinen tarjotin saa päälleen kuvia ja juttuja ilmailu-lehdestä, jotka nekin on samaiselta kirppari-reissulta. Nekin taisi olla jostakin 70-luvulta. Siitä tulee sitten miehelle tarjotin.  

Nyt olen alkanut tekemään isoäidinneliöitä jämälangoista ja haaveena on saada niistä joskus aikaiseksi kiikkutuoliin pehmuste. Se on sitten joskus... Pikkasen järkytyin kun oln tehnyt niitä jo noin 10kpl ja yksi ilta sitten selaisin SK-lehteä, niin totesimpa vaan että mie oon tehny niitä väärin. Mie oon luullu että osaan tehdä niitä mutta empä olekkaan. No, ei ne kamalan väärin ole tehtyjä, mutta teen niistä nyt sitten tyynynpäällisen ja näistä "oikeista" sitten sen kiikkutuolin pehmusteen, jahka saan joskus niitä niin paljon aikaiseksi että niistä saa tehtyä muutakin kun patalapun.