Minä oon huono ottamaan stressiä mistään, ja yleensä jos stressaan, se tapahtuu viime tingassa. Niinkun nyt. Ja okei, aikaa on vielä 16pv mutta silti, tähän vuodenaikaan se on viime tippa. Tänään jotenkin iski että eihän siihen jouluun ole enää kun em. aika ja mulla ei ole vielä lahjan lahjaa hankittu (no okei, muutama ohimennen hankittu on, muttei vielä läheskään kaikkea) eikä ruokia ei ole tehty pakkaseen. Se johtuu tosin siitä että pakkanen on niin täysi, ettei sinne edes mahtuisi mitään. Olen senkin viisoamista suunnitellut jo luvattoman kauan, hyvä toteutus vaan puuttuu.

Joulupöydän koristelua olen miettinyt, mutta en ole vielä lyönyt mitään lukkoon mielessäni, eli sekin on aika auki. Kuuseen ei ole vielä kaikkia koristuksia, pallot on, muut puuttuu.

Joo, ei pidä stressata, eiköhän se joulu tule ja mene jokatapauksessa.