Hetken jo luulin että Buzzador on kadottanut yhteystietoni tai jotain muuta on tapahtunut, mutta ehei. Muutama päivä sitten tuli info että olisi mahdollista päästä testaamaan Doven  tuotteita. Tänään sitten tuli info että odottelehan postia, eli JEE, pääsin mukaan "testiryhmään". Tästä on siis tulossa lisää postausta sitten kun saan tuotteet käsiini. Odotan innoissani, koska olen aloittanut vesijuoksun ja ihoni on kuitenkin jonkin verran atooppinen, eli kuiva! Olen aikaisemminkin käyttänyt Doven  tuotteita ja tälläkin hetkellä on Doven vartalovoide käytössä. Toivottavasti uusi tuote on myös yhtä hyvä ja parempikin kun aikaisemmat. No miksipä ei olisi... Mutta siitä lisää sitten myöhemmin.

Vesijuoksusta... olen tosiaan käynyt nyt 3 kertaa sitä tuolla Zimmarissa harrastamassa ja se on kyllä sopivaa liikuntaa mulle. Ainut haitta siellä on ne mummelit. Ja nekään ei oikeastaan raivostuttaneet aikaisemmin, mutta tänään tuli mittari täyteen. Tuntuu että niille on tärkeämpää päästä vaihtamaan kuulumisia kun urheilla. Toki vesijuoksua voi harrastaa monella tapaa, voi vesikävellä myös, mikä on hitaampaa, mutta se että tehdään 3 mummon barrikaadi ja käydään läpi lähisukulaisten sairaskertomukset niin ei kiva. Ohi ei pääse ja ei kehtaa huudella latua kokoajan. Ostin eilen vielä sellaisen vesijuoksuhanskat käsiin niin ne pistää vielä vähän lisää vauhtia juoksuun, joten tarttis saada oma rata nopeille, ja hitaille omansa... mun mielestä. Taidan laittaa ehdotuksen hallille siitä...