...siis toisinsanoen 3 päivän vapaa. Ihan kuin loma. Minä olen ainakin nauttinut siitä että ei ole tarvinut tehdä mitään. Olen vähän siivoillut ja ommellut, mutta siinäpä se. Olen vaan ollu. Ei ole tarvinu lähteä mihinkään ja ei ole tarvinu välittää mistään. Välillä kurkkinu ikkunasta että mopo on tallella ja olla öllöttäny. Tänään ajattelin lähteä vähän kaupunkiin alennusmyynteihin. Pitäisi ostaa farkut, kun vanhat taas ratkee haaruksista. Ne oli Espritit ja ostettu noin puoli vuotta sitten, että ei tosiaan edes vanhat, mutta se taitaa olla nykyään farkkujen käyttöikä. Ja tämän kun tietää niin ei halua maksaa farmuista kamalasti, max 40 euroa. Vaikeuttaa uusien löytämistä edelleen. Aina ne kuitenkin löytyy jostain.

Pitäisi löytää myös ratsastushousut. Tähän asti olen menny farkuilla, mutta kyllähän jotkut stretch-/kangahousut olisi paremmat. Parhaat olisi tietysti ratsastushousut, mutta Oulussa ne on ainakin niin kalliita (min. 50e) että en raaski ostaa. Täytyy sitten lomalla katsoa, jos sisko tietäisi jonkun paikan mistä saisi halvalla/halvemmalla. Ja on se ainakin puhunu siihen malliin, että tietäisi. Toisaalta niistä vanhoista farkuista saisi kyllä hyvät housut kun ostaisi nahkapaikat haaruksiin. Sellasta voisi koittaa, koska ei siinä ainakaan menetä mitään. Paitsi tietty sen nahkan minkä joutuu ostamaan jos ei onnistu. Oliskohan kangas-kaupat tänään auki...