Työpaikasta ei tietoa. Tarkotan tätä "nykyistä-entistä" työpaikkaa. Mulle ei ole vieläkään ilmoitettu mitään että pulju on kiinni. Mulla ei ole tietoa, onko minut irtisanottu vai ei. Tapasin mun äitiysloman sijaisen Geessä ja hän sanoi että häntä ei ole voitu irtisanoa koska on määräaikaisella sopparilla. No ilmeisesti muakaan ei siis ole voitu irtisanoa. Mutta olisi aika pirun mukava tietää missä mennään. Pääkonttorilta odotan soittoa, sinne on ilmoitettu että minulle ei ole kukaan ilmoittanut mitään.  Sinne on nyt keskiviikkona ilmoitettu että minä olen uutispimennossa ja vieläkään ei ole soittoa tullut. Mulla ei ole numeroa sinne, eli en voi soittaa ja tiedustella. Ja mun mielestä mun asia ei ole tiedustella että onko mut irtisanottu vai ei... vai?

Peppi syö nykyään vähemmän. Tai siis ei tarvi olla tissi esillä kokoajan. Helpottaa elämää muuten aika paljon. Tosi sylivauva hän on, aina pitäisi olla kantamassa tai muuten viihdyttämässä. Oikein "lellipentu". No, eiköhän se sylittely sitten rauhotu kun hän oppii kääntymään selältä mahalleen ja ryömimään ym tällaista toimintaa harrastamaan. Toivottavasti... :) Maanantaina on taas (4kk) neuvola. Kiva tietää paljon neiti painaa ja paljon on muutenkin asvanut. Ajattelin kysellä kiinteiden aloittamisesta, vaikka olenkin jo aika selvillä niistä. Perunalla olen ajatellut aloittaa.