Kesällä on liian kuuma, se ei oo mun juttu. Parhaat vuodenajat on ehdottomasti syksy ja kevät. Kesä tulee mun listassa viimeisenä. Nytkin mulla on kyynärpäissä jotakin ihme paukamia. Mistä lie tulleet... Kesään ne jotenkin liittyy, siitä olen varma. Dekolteella on aurinkoihottumaa ja ulkona aivastuttaa. Parasta kesässä on lämmi kesäsade ja ukkoset. Okei, mökillä on kiva käydä uimassa ja saunomassa ja onhan se kiva kun ei tartte tunkea vaatteita kauheita kerroksia päälle. Mutta lämpötila saisi pysyä mun mielestä 20 asteessa, ei missään 25 tai 30. Yöks...

Parhaillaan odottelen puhelua työmaalta, koska siellä on tänään tiedotettu YT:n tulokset. Luulen kyllä jo 100 % tietäväni tuloksen, mutta mitään virallista ei ole mun korviin vielä kantautunut, joten tulen sitten vasta tänne kertomaan kun tiedän faktoja.