Nyt on jääny neulottava ristiäismekko niin paitsioon, että päätin jättää sen sitten kunnolla paitsioon. Toisinsanoen päätin ommella mekon. Eli kangaskaupasta kankaat ja pitsit ja se on sitten siinä. Olen jo malliakin suunnitellut ja mieskin tykkäsi siitä mitä olin paperille piirtänyt. Toivottavasti osaan toteuttaa. Ompelu kun ei ole mun vahvin ala. Ja käsityönurkka näyttää aika hurjalta tässä vaiheessa. Se on ihan täys laatikoita ja tavaraa, mikä ei ole missään järjestyksessä. Siellä on siis ensin urakka ennenkuin pääsee tositoimiin. No, ompahan motivaattori nurkan jäjestämiselle. Ja meillähän ei ristiäisiä ole kun vasta maalis-huhtikuussa, mutta jos sisko kelpuuttaa mekon oman lapsen ristiäisiin, niin joulun tienoilla olisi sille sitten tarvetta.

Huomenna saikun jälkeen töihin, ja eiköhän tuo pottu sen kestä, kun ei ole pahemmin vuotanut tai kiukutellut.

Värjäsin hiukset tänään tummanruskealla, ja tässä vaiheessa (tukka vielä vähän märkä) näyttää että mulla on ihan musta pää. On mulla ollu aikaisemminkin musta tukka, mutta nyt en ostanu mustaa väriä koska en halunnu mustaa. Mut kai tämä tästä vielä tasottuu...toivottavasti...