Nyt on alkanu maha kasvaa ihan näkyväksi. Ja ruoka maistuu. Lauantaina näin mahan liikkuvan, mutta en kyllä tuntenu mitään. Näin vaan kun maha kohoili. Ja ei, se ei kohoillu mun hengityksen mukana, kun ihan vaavi siellä elämöi. Töissä on jo välillä asiakkaat kattonu mahaa, mut vielä ei oo kommentteja tullu tai tuijotusta pahempaa. Toivottavasti tajuavat pysyä mammat irti mun mahasta. Työkaveri sanoikin että mahasta tulee ihan ku yhteistä omaisuutta kun siellä on vauva. Mie kyllä aion ilmottaa tyytymättömyyteni siihen, jos joku mun mahaa alkaa lähmimään. En miekään mee asiakkaitten mahaa lääppimään. "Voi kun se on sullekkin peruna maistunu..." No voihan olla että tää purnaus on turhaa ja kukaan ei koske mun mahaan, mut on vaan kuullu niitä juttuja, että siitä mahasta tosiaan tulee kaikkien omaisuutta...

Tänään oli taas kyllä aasiakas ainesta... Menin siihen "omalle" tiskille ja siinä oli asiakas kattomassa laitteita selkä muhun päin. Kysyin sitten että "olisinko voinut auttaa?". Asiakas ei kommentoinu mitenkään eikä edes kääntynyt kattomaan. Sitten ehkä 2 minuutin päästä se käänty ja sano että "sanoitko mulle jotain?" En ensin saanut selvää tästä, vaan kysyin että "mitä?". Asiakas jäi tuijottamaan mua kun lehmä uutta navettaa vähäksi aikaa ja viittas kintaalla ja sano että "ei mitään". Sen jälkeen meni kassalle kysymään jotain myyjältä joka oli kassalla...WHAT???