Tein Jatta Soheltaa:n MarioMyssyn... Ent iedä mikä mulla siinä meni mönkään, kun mun pitää pingottaa se. Kukaan muu ei ole puhunut pingotuksesta. Ehkä mulla oli liian tiheä käsiala että siitä ei tullut sellaista "lörppöä". Olisin halunnut siitä sellaisen. Mutta ehkä sen voisi tehdä jostain toisesta langasta tai ainakin käyttää isompia puikkoja. Oon tottunu käyttämään aina pienempiä puikkoja kuin ohjeessa koska käsialani on niin isoa muuten. Nyt se sitten kostautui...tai olisi pitänyt käyttää mulle langan suosituksen mukaisia puikkoja, eli...HOH, nelosia tai vitosia. Lankana mulla Novitan Pirta. Puikkoina mulla oli siis kolmoset pyöröt...Laitan kuvan myssystä kunhan saan sen tuosta pingotuksesta nyt sitten vaikka huomenna illalla. Tai sitten käy niin että se menee piloille koko lätsä...Voi räkä...huomenna selviää.

Lähdetään pääsiäisen pyhillä Turkuun. En ole ikinä käynyt. Kivaa päästä kuvaamaan Turun linnaa ja muutenkin Turkua. Kiva päästä LOMALLE! Pois Oulusta. Onhan vapaa-päiviä siellä täällä, mutta ei se ole ihan sama kun päästä pois kaupungista, missä viettää 24/7. Kissat pääsee anoppilaan hoitoon. Niillä oli vauhti sunnuntaina päällä kun aurinko paistoi ja parvekkeen ovi oli auki. Voi sitä riemua kun ne pääsee Kempeleen mettiin juoksemaan. Ne varmaan posahtaa ilosta! Voi kiipeillä puissa ja väiyä ötököitä, jos niitä on vielä. Ja linnut on alottanu laulun, siinä saa tirpat kyytiä kun nuo pääsee toteuttamaan metsästysviettiä.