Mua ei vaan jännitä. Minä oon ollu kyllä aina sellainen viimehetken jännittäjä, että nytkin se varmaan iskee vasta siellä kirkossa. Sille ei sitten voi minkään, ainut "pelko" on että toivottavasti en pyörry. Se olis aika noloa.

Laukkua mulla ei ole mutta ajattelin että tarviiko tuota nyt välttämättä ollakaan, jos mulla on joku isompi laukku, missä on sitten kaikki muutkin kamppeet niin siellähän ne kulkee meikitkin. Ja voihan sen meikkipussin antaa vaikka jollekkin huolehdittavaksi. Jonkun laukkuun, vaikka äipän... tai kaason. Tai sitten se voi olla vaikka siellä vessassa kokoajan. Tosin sitten on se vaara että joku tulee huhuilemaan sen kanssa, että kellä on jäänyt vessan tällainen... :)

Tuo tulostin tuossa tulostaa ja tulostaa, meinaakohan se ikinä lopettaa. Tulostan sellaisia esitteitä häihin, ja niitä kyllä sata tulee, mutta jotenkin tuntuu että niitä on tullut jo vaikka kuinka ja monta. Täytyy kohta laittaa stoppi tuolle touhulle...

Värjäsin juuri hiukset ja kävin tänään päivällä kampaajan luona. Oli tosi kivan oloinen kampaaja ja varmasti saan hyvän palvelun sieltä. Oli ajatukset tosi samalla vivalla ja meikkien värit oli just sellasia kun tykkään. On sen suhteen nyt aika rento olo, kun ehdin jo pelätä että millainen se oikein on kun ei niillä ole "edes" nettisivuja. No niin, nyt taittelemaan papereita...