No niin, selvisihän se kun oikealla tohtorilla kävi. Minulla on atooppinen iho. Ei olekaan varsinaista ruoka-aineallergiaa vaan tuota em. Lääkäri kertoi todella hyvin kaiken mikä liittyy tähän ja minä vaan nyökyttelin että tutulta kuulostaa. Aika jännä ettei sitä ole aikaisemmin osannut edes ajatella mitään muuta kun niitä ruoka-aineita. Onneksi oli osaava lääkäri. Sain sitten reseptillä voiteet millä ihoa hoidetaan oikein ja muutenkin ohjeita sitten päivittäiseen toimintaan. Onneksi minulla ei ole kuitenkaan ihottumaa pahimmasta päästä. Olen nähnyt niitäkin kellä on kädet ihan auki ja talvi on yhtä tuskaa. Mulla ei nyt ainakaan vielä ole sellaiseksi mennyt. Onneksi selvisi. Tässä on vaan tietty se että minähän en käsitöitä lopeta. Eli vähän tulee sitä kautta ärsytystä villalangoista, mutta se ärsytys on tässä vaiheessa niin pientä vielä että aion kyllä jatkaa neulomista ja virkkaamista. Ja toivottavasti ei muutu mihinkään vakavampaan.