Minä täällä, Bebetti. Minulla oli ennen blogi blogs.fissä mutta mieleni teki muuttaa ja tässä ollaan. Ihan sillä lähdin uusiin maisemiin, kun halusin päästä tekemään blogistani enemmän minun näköisen. Ja mieluummin ilmaiseksi. Tuolla edellisessä paikassa kun sitä ei päässyt maksutta tekemään. Olen kyllä siihen paikkaan oikein tyytyväinen, en halua sanoa siitä mitään pahaa. Minua vaan palvelee tällä hetkellä tämä paremmin.

Harrastan siis valokuvausta, omistan Canon EOS400D digijärkkärin ja toivon oppivani vielä joskus kuvaamaan sillä oikeinkin kunnolla. Harjoitus tekee mestarin, sitä mieltä olen minä. Pidän ruuanlaitosta, leipomisesta erityisesti. Käsitöitä teen kokoajan, mutta harvoin muistan kuvata niitä blogiin. Toivottavasti saisin uutta puhtia siihen nyt kun on uusi blogikin.

Omistan siskoni ja äitini kanssa aidon auton, eli Mustangin vuosimallia 1974. Punaienn tietenkin. Minä vaan pääsen sillä harvemmin ajamaan koska auto on Haminassa ja minä Oulussa. Mutta nytpä tekee mieleni mennä katselemaan asetuksia ja ihmettelemään uutta ihmeellistä blogiani... :)

Blogin ihana pohja on Kikiltä, kiitos!

Ja vielä jos joku neuvoisi, miten saan liitettyä laskurin sivulleni. Olen sellaisen laskurin jo löytänyt, mutta miten saan sen liitettyä esim oikeaan reunaan? Kiitos...